Sayfalar

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Slim Lines Manicure

11082012586

Miriba ojeseverler <3

Bugün size daha önce oje bloglarında görmediğiniz bir manikürler geldim ..Manikürün adı ince çizgiler yani slim lines .. Bu manikürü ilk bir paylaşım sayfasında görmüştüm ama fırçayla çizildiğini düşünmüştüm taa ki Nur bana bu manikürün videosunu gösterene kadar :) Yapmak isteyenler videoyu izleyebilir ama bende küçük bir tutorial yaptım .. Biraz manikürü anlatayım ; Öncelikle tırnakalrıma gökkuşağı renklerini sürdüm daha sonra her tırnağıma China Glaze Snow Globe 'u sürdüm hepsi kuruduktan sonra beyaz baskı ojemi (baskı ojeleri daha koyu kıvamlı ve daha çabuk kuruduğu için onları tercih etmeniz daha iyi olacaktır ) bir kağıda döktüm ve dotting tool yani noktalama aletimle ojeyi karıştırarak uzattım ve tırnağıma doladım bu işlemi ojenin fırçasıylada yapabilirsiniz yüzük tırnağımı öyle yaptım daha iyi oldu :) Eğer baskı ojem yok diyorsanız üzerinde hangi renk olmasını istiyorsanız bir  kağıda damlatıp biraz daha koyulaşmasını bekleyin en azından uzayıncaya kadar videoyu izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız :)


11082012601

Sanki tırnaklarıma sakız dolanmış =D

11082012585

11082012603

11082012606

Benim yaptığım tutorial ise şöyle ;

cats

Soldan Sağa ; Kalyon Tırnak Şertleştirici , Flormar 41 - 401 , Pastel 307 , Elegant Gabrini 391 , Pastel 309 , China Glaze Snow Globe

11082012608

21 güzel yorum :) ♥:

Merve dedi ki...

oyy çok enteresanmış bu yahu bayıldım ♥
En kısa zamanda denemezsem vallahi çatlarım :)

Adsız dedi ki...

bayıldım süper olmuş.. :) keşke bende yapabilsem senin gibi. bu arada bende bloguma beklerim, sevgiler.. :)

Nur dedi ki...

mükemmellliiioo :D <3

Hilal dedi ki...

Sakız gibi cidden, ama güzel olmuş tatlım:)

Adsız dedi ki...

cnm ojelerin şahane ama acaba o siyahli tırnaların renk renk olan photoshopu nasıl yaptın söylermisin :D

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş irem abla .) gerçektende sakız dolanmış gibi

Adsız dedi ki...

İremcim seni daha sık görsek daha iyi olacak sanki :)) Çok güzel bir manikür olmuş ellerine sağlık kuzum :)

Gri Pamuk Şeker dedi ki...

Buna tek kelimeyle bayıldım! Muhteşem ötesi fakat ben yapsam bu kadar güzel durmaz :)) <33

Tansu dedi ki...

Pek bir begendim daha sonra denemeye bıraktım :)

İrem GÖKER dedi ki...

Pek bir güzel yorumlar için hepinizi öptümmm bence de deneyin çok basit hem de :)))

Adsızcığım picmonkey.com dan yaptım onu

MelonunOjeleri dedi ki...

zaten sölemiştim çok yakıştığını söylemiştim :) Daha sık post istyoruz :D

İrem GÖKER dedi ki...

Ayy teşekkür ederimmm :) İnternet sorunum olduğu için çok sık yazamıyorum evet :/

Unknown dedi ki...

çok hoş irem bloguma beklerim mojoveoje.blogspot.com

sılaaa_13 dedi ki...

İrem senden bir ricam olabilir mi ?
Bir top coat arıyorum dayanıklı ve kendini belli eden ama bulabileceğim ve uygun fiyata eğer bir önerin varsa benle paylaşır mısın?
Şimdiden Teşekkür Ederim...

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

bu tırnaklar güzel olmuş:)


bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
http://suslupuslublog.blogspot.com/

İrem GÖKER dedi ki...

Hepinize öpücüklü tişikirlir :))

Sıla cım China glaze in top coatlarına bakabilirsin kalite açısından onlar iyi birde uygun golden rose un var :)

Unknown dedi ki...

Bunaa bayıldımm canım çok güzel ve sürekli takibimdesin :)
benimde ojelerle ilgili blogum var canım http://myjoyfulnails.blogspot.com/ takip edersen çok mutlu olurum :)

sılaaa_13 dedi ki...

çok tşk ederim iremcim saol ama china glazeye ulaşamıyorum aydın da satılmıyor malesef ginede saol golden rose'a bakarım

Unknown dedi ki...

Ya gerçekten bloguna hastayım ama daha sık yazı yazarsan sevinirim :D

kcaglaa dedi ki...

güzelmiş:)benimde bileklikler ve ojelerli ilgili blogum var tkip edip tanıtırsan sevinirim.daha yeniyimde:)

Adsız dedi ki...

benim adım da irem ve ben de balıkesirde yaşıyorum :O

Yorum Gönder