Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Konuk Blog : Nur'lu Ojecanlar

Herkese miribalar <3

Bugün sizlere çok sevdiğim bir arkadaşımdan aynı zamanda taze blogger olan Nur'dan bahsetmek istiyorum .. Kendisi Azerbaycan'da yaşıyor ve 18 yaşında . Daha önce Facebook'tan tanıştık ve ona blog konusunda ısrar ettim o da bir oje blogu açtı . Kendisinin yaptığı manikürleri ve tırnaklarına hastayım Azerbaycan'ın Tartofraises'i gibi inanılmaz yetenekli ..! Bloguna uğrarsanız görürsünüz zaten ..Şimdi sizi birkaç fotoğrafla başbaşa bırakacağım :))














Blogu için burdan tık 
Facebook sayfası için ise buradan tık ! :)

9 güzel yorum :) ♥:

Nilgün Komar dedi ki...

bizi kendisi ile tanıştırdığın için çok teşekkür ederim çıtır kız'

İrem GÖKER dedi ki...

Ne demekk , zevk duydum :))

Adsız dedi ki...

muhteşem tırnaklar :))

7-24makyaj.blogspot.com beklerim..

Unknown dedi ki...

bizi bu güzel tırnaklar ve sahibi ile tanıştırdığın çok teşekkür ederiz canım :*

Unknown dedi ki...

bizi bu güzel tırnaklar ve sahibi ile tanıştırdığın için teşekkür ederim iremcim :*

İrem GÖKER dedi ki...

Ben memnun oldum asıl blogu tanıştırırken :)

éLLa Çiça dedi ki...

iremcim pembe ojenin markasi ve numarasi nedir sekerim

éLLa Çiça dedi ki...

pardon nura sormaliyim sanirim :)

İrem GÖKER dedi ki...

Aaa seni blogumda gördüğüme çok sevindim ben sorar söylerim hangi fotoyu söyledin :)

Yorum Gönder