Sayfalar

17 Mart 2012 Cumartesi

Galatasaray'lı Tırnaklar

Fazla söze gerek yok bence bırakalım da fotoğraflar anlatsın <3

* Amblem ve tarihi ince fırça ve tığ ile çizdim .

Galatasaray'lı Tırnaklar (5)

Galatasaray'lı Tırnaklar (4)

Galatasaray'lı Tırnaklar (3)

Galatasaray'lı Tırnaklar (1)

Galatasaray'lı Tırnaklar (6)

Galatasaray'lı Tırnaklar (2)

Soldan sağa Flormar 42 , Pacific Gabrini 31 , China Glaze No-Chip Top Coat , Franken

Soldan sağa  Flormar 42 , Pacific Gabrini 31 , China Glaze No-Chip Top Coat , Franken

14 güzel yorum :) ♥:

SelinÇevikk dedi ki...

EN BÜYÜK SENSİN ALEMDE ~ GALATASARAY <3 <3 <3

Gri Pamuk Şeker dedi ki...

Fenerbahçeli tırnaklar niye yook? :( Her ne kadar Fenerbahçeli olsamda süper olmuş gerçekten :)

SelinÇevikk dedi ki...

EN BÜYÜK SENSİN ALEMDE ULTRASLAN <3

SelinÇevikk dedi ki...

EN BÜYÜK SENSİN SALDIR CİMBOMBOM SENSİN ŞAMPİYON <3

Adsız dedi ki...

helal :)

Ojeperest dedi ki...

:))) sevdim sevdim ve sevdim :)) en büyük cimbombom

cecilia dedi ki...

gsli diilim ama süper olmuş işte gerçek taraftar :)

üzüm kuşu dedi ki...

Canım ellerine saglık süper olmuş hiç aklıma gelmedi böyle birşey yapmak keske yenseydik;(

Turquazria dedi ki...

Bir Fenerli olarak hiccccccc ama hiccccccccc beğenmedim (:

SelinÇevikk dedi ki...

SÜPER SÜPER VE SÜPER GALATASARAY ÖLÜMÜNE! 10 NUMARA OLMUŞ SALI GÜNÜ BENDE YAPICAM O KDAR COOOOOK BEGENDİMMMMM <3

Unknown dedi ki...

harika olmuş kuzummmm kıskananlar çatlasın

KübraBengil dedi ki...

İremcim merhaba kaç gündür girmiyorsun sanırım sana ulaşamıyorum lütfen benle irtibata geç. Çok rica ediyorum blogun çok güzel tesadüfler üzerine buldum ve almak istediğim şeyler ve sormak istediğim oje kodları var lütfen bana ulaş. http://kubrabengil.blogspot.com/ bunu yeni açtım benim blogum. Ve ayrıca bu; http://www.facebook.com/kubrabengil ve http://www.facebook.com/profile.php?id=100001390055776 buda 2si benim facem. Lütfen irtibata geç benimle .

asphyxia dedi ki...

vuu adamım benim en büyük cimbom :D

İrem GÖKER dedi ki...

Ay inanmıyorum yorum yazmamışım hepnize çoooooooooooook teşekkür ederim <3

Yorum Gönder