Sayfalar

10 Mart 2012 Cumartesi

Franken Yanardöner Oje

Off sıkıntıdan ölüyorum. Burda yapabileceğim ne bir hobi gidebileceğim ne bir yer var :(( Erdek'e lanet girsin !!

Bu franken den geçenlerde yaptıklarımdan biri sşiyah ojeyle denedim ve çok beğendim .


Franken (7)

Franken (6)

Franken (3)

Franken (2)

Franken (5)

Franken (4)

Franken (1)

8 güzel yorum :) ♥:

merve dedi ki...

tırnaktaki duruşu Flormar Supershine 14 e çok benzemiş güle güle kullan

Gri Pamuk Şeker dedi ki...

İrem bu da çok güzel olmuş :) bir de sen çok güzel çizim yapıyorsun ve buna da ilgin var.bizle de paylaşırsan şahsen ben çok sevinirim :) görmek istiyorum da çizimlerini :)

Adsız dedi ki...

epey başarılı olmuş! :)

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkür ederim beybeemm <3

lobelia dedi ki...

ooo çok başarılı olmuş cidden :)

Melita dedi ki...

Great blog!!! I love it and follow you on google f. c. :)

I hope you visit my blog to and follow me back :)

http://shopaholichousewife.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

güzel olmuş ama bence artık franken yapmaktansa senden istediğimiz oda videonu falan çekebilirsin hı ne dersiin? yada bi özel gün için manikürler falan yap (: yada çizimlerini bizlerle paylaşş.

What's Next dedi ki...

çok güzel yakalamışsın rengi, flormar supershine ojelerden falan çok daha güzel olmuş <3

Yorum Gönder