Sayfalar

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Pastel 78

Şu sıralar Pastel düşkünlüğüm ortada hiç Pastel ojem yokken şimdi 11 tane falan Pastel ojem var katkıda bulunan herkese çok teşekkür ederim :) Pastel 78 i çok merak ediyordum .. Bu rengi nedense bu yaz taktım ama takılmıcak gibide değil çok hoş bir renk Parlament mavisi olsa gerek almanızı tavsiye ederim fotoğraflardakinden daha canlı bir renk kendisi :) 2 kat sürdüm rahat sürülüyor 3. katta sürülebilir.. Koyu kıvamlı değil pek tek katta opak olmuyor ve Konad da kullanılmaz :) Buda Nilgün ablanın hediyelerinden biri .:)

Not : Şu sıralar hiç desen süsleme yapmıyorum çünkü telefonumla çektiğim fotoğraflarda belli olmuyorlar maalesef ..

4 güzel yorum :) ♥:

Atolyekedi dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir renkmiş, çok beğendim.

İrem GÖKER dedi ki...

@Atolyekedi: Dimi :)

benimadımkırmızı dedi ki...

süper olmuş bu çok beğendim bu rengi !

İrem GÖKER dedi ki...

@benimadımkırmızı : Katılıyorum :)

Yorum Gönder