Sayfalar

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Ojeleri Saklama ve Düzenleme - Yaratıcı Fikirler

Merhabalar güzel fikirlerle ve bir süprizle karşınızdayım :)  Öncelikle Dün çok dağılan oje çekmecemi yerletirdim. Ve birkça değişiklik yaptım .. İlk olarak Kaydırmaz Tabanlardan aldım (Adı bu herhalde ) 4 TL benimki kalın ve en uzunu olduğu için boyutu 45 x 125 cm .. Ben krem rengi aldım çekmeceleirmin rengine uygun olarak .. Daha sonra onu çekmecemin boyyunda kestim ve yerleştirdim .. 2. side Ojelerimin kapaklarına noktalar koydumki çekmecedeki ojelerimin renklerini daha iyi göreyim diye .. Ama az daha bayılıyordum :D Bence ojeniz azken bu işe başlayın sonradan çok zor oluyor .. Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum .. Birsonraki yazımdada süprizimi açıklıycam zaten :)


cats

Ojeleride şöyle renklendirdim Flormarlarda dahil :)

1

12 güzel yorum :) ♥:

Adsız dedi ki...

çok tatlıı canım benimm :)

Chune dedi ki...

Hahah! Tepelerini boyamak iyi fikirmiş. Aferin sana. :)

Adsız dedi ki...

o kaydırmaz taban fikrini burda kullanmakta süpermiş dogrusu denemeli görmeli

İrem GÖKER dedi ki...

@seda : Teşekkrüler
@Chune : Kesinlikle :)
@Kırmızı taban : Kesinlikle çok işe yarıyor ojelerim çekmeceyi açınca çok kayıyordu bu iyi oldu :)

starlet dedi ki...

ayy ikiside harika fikirler :)

Unknown dedi ki...

tepelerini boyamak iyi fikir bak siyah kapaklara beyaz kağıt bant yapıştırıp öyle boyayabilirsin bir fikir ayrıca şu bloga bir bak çıtır kızım
http://anotherbottleofpolish.blogspot.com/ ben baka baka bitiremedim

İrem GÖKER dedi ki...

@starlet : Teşekkürler :)
@mor menekşe : Ben kapıt yerine beyaz ojenin üstüne ypatım.. O blogu takip ediyorum zaten

iremnur - guzellikolsun dedi ki...

ben de aynısını yapıyorum :) özellikle claire's gibi kapağı ve şişesi aynı boy olduğundan rengi görünmeyen ojeler için. yavaş yavaş hepsine yapıyorum ama. akıl var mantık var di mi tatlım? :)

İrem GÖKER dedi ki...

@guzellikolsun : Bizde biraz daha fazla var :D :P

Adsız dedi ki...

harika bir fikir :)güzel olmus

İrem GÖKER dedi ki...

@güldeminde : Teşekkürler :)

Aylin dedi ki...

aaa süper fikirmiş...

Yorum Gönder