Sayfalar

25 Ocak 2011 Salı

Taze Manikür

Şimdi can sıkıntısından ben Gabrini Matte Nails Bordo rengi ojemi ve ablamda vazgeçilmezi olan kırmızı ojesini sürdü .. :) Ona birde çiçek kondurduk :D

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Ablamın eller :)

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

3 güzel yorum :) ♥:

francesca mckennitt dedi ki...

Pek mat durmuyor sanki bu kırmızı. Şu matte'leri bir ben bulamadım yaa :))

benimadımkırmızı dedi ki...

çok güzelmiş bu rengi de keşke alsaymışım dedim ben de :)

İrem GÖKER dedi ki...

@francesca mckennitt Ben flaşla çekiyorum bide orda daha tam kurumamış olabilir :)

@benimadımkırmızı Güzel valla tavsiye ederim :) Aslında daha da koyu renk

Yorum Gönder