Sayfalar

31 Ocak 2011 Pazartesi

She # 511

SHE 511 ü sürdüm daha sonra canım sıkıldı ve sol elime Gabrini Matte Nails 399 ile desenler yaptım işte bu kadar :/




( Büyük hali için üstüne tıkla )

5 güzel yorum :) ♥:

nm dedi ki...

bence çok yaratıcısın =) beğendim bunu. böyle cadılar bayramı havası da var bir yandan. ama fotoğraflarnı büyütmeye çalışırken bilgisayarım kafayı yiyor. neden imageshack'a yüklüyorsun, blogger'dan olmuyor mu?

Tirnaklar Fora dedi ki...

mat ojelerini desende harcama yaww:D

İrem GÖKER dedi ki...

@Nemolatte Çok teşekkür ederim .. Aklıma gelmemişti doğrudur :)Ya bloggerda yüklüyodum şimdilere kadar ama beyni doldu zavallının :D

@youknow Nerde harcıyımki başka bişeyim yok bi kenarda durup kurumalarından iyidir :/

modda twin dedi ki...

bak bnm babet tasrımıma cok benzio tırnaklarn :D
http://moddatwin-twin.blogspot.com/2011/01/babet-otesi-bisey.html

İrem GÖKER dedi ki...

@moddatwin Ben pek benzetemedim sanki :D

Yorum Gönder