Sayfalar

18 Kasım 2013 Pazartesi

Flormar Passionate Dots Koleksiyonu - Ojeler

20131023_160123
Merhabalaaaar
İlk önce çeşitli yabancı markalar da üretime başlayan bu dokulu ojeler ülkemizde de ilgi gördü ve çeşitli firmalar tarafından üretildi biz de bugün Flormar Passionate Dots Koleksiyonun bana gelen PD02 ve PD03 numaralı ojelerini inceleyeceğiz.


(PD03)
20131023_173314

(PD02)
20131023_174344(0)

Ojelerin yapısı normal ,ideal diyebileceğimiz bir yapıda zaten dokulu oje olduğu için 1 kat sürmeniz yeterli olabiliyor.Daha dokulu görünüm elde etmek için 1 kat daha da sürebilirsiniz.Ve oldukça hızlı kuruyup pıtır pıtır oluyorlar. Ben burdan alamadığım için ilk dokulu oje deneyimim oldu.Tırnakta kalıcılığı da oldukça başarılı zaten tırnaklarınız kıtır kıtır olduğu için soyulma pek beklenecek bir durum değil :)

Koleksiyona uyum sağlayacak şöyle de bir manikür yapayım dedim :)

20131117_131925

20131117_131901

Ben bu dokulu oje olayını sevdim mi evet sevdim .

Siz de sevdiyseniz ojelerin fiyatları 5.50 TL ve buradan alabilirsiniz :)
Koleksiyondan bana gönderilen diğer ürünlerin yazıları da diğer yazılar da gelecek takipte kalın .

Flormar'a ve okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ederim :)

8 güzel yorum :) ♥:

Unknown dedi ki...

uğur böceği gibi çok tatlı olmuş :)

blogunu yeni keşfettim takipteyim bana da beklerim :)

www.dilarakoseler.com

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkürler bebiiş :)) Bende bakıyorum şimdi :*

TUGBA ATES dedi ki...

Harika bende denemek istiyorum. Takipteyim bana da beklerim;)
http://tugbates.blogspot.com

İrem GÖKER dedi ki...

Denemelisin bencede :)) Bakıyorum bende bloguna :)

mervelil dedi ki...

Çok güzel bi nail art olmus ban ada beklerim :)

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyorlar cnm :)

bende beklerim

Fulya Süzen dedi ki...

Merhabalar,
sayfanıza yeni geldim, ne kadar tatlı şeyler bunlar, gördüğümde beğeniyorum ama kendim kullanmaya gelince yok:))))))
Ben de sayfama ziyarete ve takibe beklerim, çok sevinirim gelirseniz.
Alanlarımız ayrı olabilir ama bence önemli olan paylaşmak ve keyifli anlar yaşamak...
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler...

Парфюми Thierry Mugler dedi ki...

The colours are great, but I don`t like the brand.

Yorum Gönder