Sayfalar

1 Eylül 2013 Pazar

Vintage'imsi Manikür


Herkese merhabalaaar :)

Şu blog ne zaman düzene girecek bilmiyorum ya yazılarımın aralarında geçen süre asır kadar neredeyse bende bir düzene girsin istiyorum ama olmuyor :(( Neyse manikürümden bahsedeyim . Bunu daha önce yapmıştım ancak yayınlamak bugüne kısmet oldu . Stajım başlaıdğı için oje süremiyorum sürdüğüm zamanlarda da hep Vintage manikürler yapıyorum bu da öyle oldu gibi :) Umarım seversiniz :)

Bu arada tırnağımdaki ojelerden beğendiğiniz bir rengi yorumda sorarsanız cevaplarım :)

20130803_191653

20130803_191626

20130803_191659

4 güzel yorum :) ♥:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık:)) serçe parmağındaki oje nedir

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkür ederim tabanda GR 06 , Uçlarda Flormar GL02 var :)

Adsız dedi ki...

blog hiç değişmiyor,yahu ne zaman bitecek senin bu işlerin? yoksa son mu veriyorsun kariyerine,sakın he duymiyim

İrem GÖKER dedi ki...

Korkuttun beni adsızcanım :) O kadar çok istiyorum ki blogu eski haline getirmek ama bu iş ara verdikten sonra çok zor oluyor blogu toparlamak özellikle sanırım blog eski düzenine anca ben ünv. kazandıktan sonra girer :(

Yorum Gönder