Sayfalar

7 Temmuz 2013 Pazar

Flormar Wet Look ve Glitter Koleksiyonları İncelemesi

20130707_200228


Merhabalar :)
Bugün sizlere Flormar'ın 2 yeni koleksiyonundan bahsedeceğim . Dün Flormar güzel bir paket yolladı ambajlanmasına kadar çok beğendim tekrar teşekkürler . Bugün de gelen renkleri sürdüm ilk düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım :)



İlk önce Wet Look serisinin WL05 numaralı somon rengi ojesiyle başlamak istiyorum. Bu ojenin rengini çok sevdim tam yazlık . Bu serinin en büyük özelliğide fırçalarının kalın oluşu tırnağınız küçükse neredeyse tek seferde tırnağınızı boyayabilir , tabi ki bu bir avantaj . Bir diğer beğendiğim özelliği ise ojenin çok çabuk kuruyor olması . İnce süreceğiniz tek kat ojeniz kısa sürede kuruyor . Bu seride bana yollanan ojelerin 3'ünü de 2 kat sürdüm 1. katta biraz dalgalı 2. katta tam oluyor . Adından gelen "Islak Görünüm" özelliğide kesinlikle doğru ojeniz kuruduğunda da kurumamış gibi pasparlak .

20130707_191919

Daha sonra bu renge çok yakışacağını düşündüğüm "Glitter" serisinin  GL04 numaralı sarı simli ojesini uyguladım . Beklediğimden tatlı bir görüntü oluştu bu ikiliyi sık sık kullanacağım sanırım :)
Glitter serisinden bahsedecek olursam ; direk tırnağınıza uyguladığınızda tanıtıldığı gibi çabuk kuruyor ve parlaklığını koruyor . Aynı durum başka bir ojenin üzerinde kullanıldığında da geçerli . Bu ojenin içerisinde minik sarı holografik özelliği olan simler var .

(Not : Simli ojelerin daha şahane görüntüleri var onları da ayrı zamanlarda sürdüğümde göstereceğim )

20130707_192222

Wet Look serisinin bende olanlardan enn ama en çok beğendiğim renginde sıra WL02 . Buz mavisi ile Mint yeşili arasında giden harika bir renk . Çabuk bitiririm gibi geliyor .Nedendir bilmem yazın en çok bu renklerdeki ojeleri kullanırım .Tırnağıma oje sürmek istersem elim hep bu renklere gider .

20130707_194027

Bu rengin üzerinede GL02 'yi uyguladım çokta iyi yaptım ne kadar yakıştılar baksanıza :)

20130707_194403

Koyu renk olduğu için midir bilmiyorum ancak "Wet Look" özelliğini aralarında en iyi veren bu güzel lacivertin numarası da WL10  .

20130707_195345

Bu güzel rengin üzerine son ojemiz olan GL07 'yi uyguladım ve parlaklığına , güzelliğine ayrı bir güzellik kattığımı düşünüyorum .. Fazlasıyla yakıştılar ..

20130707_195747

Benim yorumlarım düşüncelerim bunlar ojelerin fiyatlarını merak edenleriniz olacaktır .
Wet Look serisinin ojeleri 3.50
Glitter serisinin ojeleri ise 4.95 

Flormar bu ojeler hakkında ne demiş merak ediyorsanız tık tııkk ! :)

Hepiniz çooook çok öpüyor Flormar'a da tekrardan teşekkür ediyorum ..
XOXO

13 güzel yorum :) ♥:

makyaj odam dedi ki...

en son resim daha bir güzel, renkler çok hoşş

makyaj kelebeği dedi ki...

İrem'cim hepsi çok güzel ama illa ki lacivert diyorum. Glitter ojeyle muhteşem ikili olmuşlar :)

Şebnem Deniz dedi ki...

Ay maşallah nasıl güzel tırnakların ellerin :)

bu arada o buz mavisi mi yoksa mint yeşili mi bilemediğim renk harika notumu aldım inşallah kendisini de yakın zamanda alacağım :)

Ceren Esin dedi ki...

Bu seride WL02 ve WL10 benim favori iki rengim oldu :) Ayrıca WL10 ve GL07 kombinine aşık oldum :)

Poliship dedi ki...

Mavi harikaymış tühh ben moru almıştım keşke mavi alsaydım :(

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkürler canlaaar :) Lacivert kesinlikle glitterla süper oldu . Mint yeşili veya mavi :P kesinlikle alınmalı :) Katılıyorum sana Ceren :)
Poliship olsun o da bulunsun :D

Ceren Esin dedi ki...

Seni merak ediyorum :) mimlendin...

marstandusenkadin.blogspot.com/2013/07/mimlendim-ben-kimim.html

Eda Özer dedi ki...

lacivertte mint yeşili de çok tatlı çok beğendim güle güle kullan :)

TUGBA ATES dedi ki...

Hepsi super ama en cok laciverti begendim en kısa zamanda bende deneyecegim :)

http://tugbates.blogspot.com/

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkürler kızlaar <33

Pamuk Şeker dedi ki...

gerçekten son ikisi süper olmuş.bayıldım kesinlikle. bende en kısa sürede deneyeceğim :D

iiv_mortisha dedi ki...

"Flormar Wet look" look great. I think it's about time I try one of them soon, too.

http://iiv-mortisha.blogspot.com

iiv_mortisha dedi ki...

Flormar are one of my favorite brands and this Wet Look series is in my opinion the best they have ever done.

http://iiv-mortisha.blogspot.com

Yorum Gönder