Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

D.I.Y. : Dantelli Şort Yapımı


Herkese merhabaaaaaaaa ..

Bu aralar kendim birşeyler yapmaya taktığım için yine bir D.I.Y. yazısı ile sizlerle birlikteyim efenim :) 

Uzun zamandır Youtube'da videolar izliyorum takip ettiğim kanallar var .. Çok güzel Kendin Yap projelerine denk geliyorum ve kendimde deniyorum .. Bugün sizlerle paylaşacağım fikri daha önce Google'da arama yaparken görüp Youtubeda da videosunu izlemiş ve çok beğenmiştim dün yapmaya karar verdim şimdi de sıra sizlerle paylaşmaya geldi .. Umarım beğenirsiniz , denersiniz yaparsanızda baana gösterirseniz çok mutlu olurum :)


★ Öyleyse nasıl yapmışım bir bakalıııııım ★

.
.
.
.
.
.

Bu şortumu geçen yaz bir pantolonumu keserek elde etmiştim ama kestiğim yerleri kıvırarak kullanıyordum daha sonra bunu yapmaya karar verdim ve dikişlerini söktüm hem bu şekilde boyu biraz daha uzamış oldu .

1

Daha sonra şortu yan çevirip dikişini tam ortaya gelecek şekilde ayarladım ve üzerine fistomu / dantelimi iğneledim .

2

Ancak yukarıdaki fotoğrafta da görüldüğü gibi fistonun kenarları düz kesim geldiği için önden kaba duruyordu bu yüzden göze daha hoş görünmesi için kenarlarını yuvarlak hatlarda kestim .


3

Kestiğim yerlerin iplerinin atma riski olduğu için elimde gizli dikiş yöntemi yani sürfile yöntemiyle kenarlarını diktim korumuş oldum .

55

Daha sonrada tamamının üzerinden makineden geçtim . Şortun dikildiği ipin rengini tercih ettim .

20130414_164510

Fistoyu şorta sabitledikten sonra altında ki kotu 1 - 1.5 cm pay bırakıp kestim .

20130414_201316

En sonunda kestiğim kısımlardaki ipleri çıkarttırdım ve finitoooooo .. Ayrıca şort yıkandıkça ipler daha da atıcak o zaman daha güzel olucak :)



★ SON HALİ ★



20130414_210006


Üzerimde böyle duruyor :)

20130416_135207


♥‿♥ 
.. Umarım beğenmişsinizdir hepinizi öptüüüüm ..

14 güzel yorum :) ♥:

Nesesiz dedi ki...

Beğenmek ne kelime, bayıldım!! Etrafımdaki en yakın kot pantolonu kesesim geldi:P Danteller biraz daha zarif bir hava kattığı için bitiş yerleri toparlanabilir miydi diye düşündüm sadece. Ama böylesi de çok güzel duruyor, eline sağlık güle kullan canım:)

francesca mckennitt dedi ki...

Yeteneklisin, hem de bu yaşta :)

JaNJaN dedi ki...

eline saglik guzel olmus

Nilgün Komar dedi ki...

evet beğendim :)

ellerine sağlık

İrem GÖKER dedi ki...

Hepinize çook teşekkür ederim <33 Bilge evet olabilirdi eski hali öyleydi ama farklı olsun istedim :)

Mihr-u mah dedi ki...

Bence harika olmuş oldukça becerikliymişsin bravo :D

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkürler canıım :))

YUUGEN dedi ki...

çok yaratıcı denemek için kot arıyorum :)

İrem GÖKER dedi ki...

Hemmen bul bir tane :)))

sena zeyrek dedi ki...

güzel olmuş eline sağlık

muhteviyat-ı hayat dedi ki...

Mini bir kot etekle de harika olur... Çok beğendim!

İrem GÖKER dedi ki...

Kesinlikle :)

Adsız dedi ki...

Hariiikka olmus tam yazlık :)

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkürler :)

Yorum Gönder