Sayfalar

1 Şubat 2013 Cuma

Hello Kitty ' li Manikür

310120133630

Herkese merhabaaa :)

Bugün tatlı mı tatlı bir manikür ile sizinle birlikteyim .. Moda Kurabiyelerin'den kazandığım çekilişin yanında Hello Kitty li bu güzeel ojeyi yollamışlardı ..Okul derken sürmek nasip olmamıştı görünce aklıma cici bişeyler yapmak geldi . Sonuçta böyle bişeyler oldu umarım beğenirsiniz ..

Bu cici manikür Hello Kitty aşığı Büşra için olsun o zıman ^^


Manikürün ayrıntılarını merak edenler olacaktır ; Baş ve yüzük tırnağıma Hello Kitty 18 numaralı ojeyi sürdüm . Yüzük tırnağıma BornPrettyStore'dan gelen m71 numaralı diskle Hello Kitty desenini damgaladım içini de kendi renkleriyle fırça yardımı ile doldurdum . Baş tırnağıma da fırça ile bıyık çizdim etrafını altın rengi boncuklarla çerçeveledim. Diiğer tırnaklarıma Nirvana'nın 329 numaralı ojesini sürdüm , üzerine m45 numaralı diskteki puantiyeleri Flormar NA09 ile damgaladım ..

310120133621

310120133624

310120133647

310120133658

310120133579

310120133664

310120133668

Biliyorsunuz Çocuk Gelişimciyim yukarıdaki defterde müzik / oyun albümüm sizinle bir sayfasını paylaşmak istedim :)

310120133672


Hepinizi öpüyoruuuuummmm :*

XOXO


310120133603 (2)

25 güzel yorum :) ♥:

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

Çok tatlısın cnm bayıldım süper olmuşş bıyıkta çok güzel o kadar video izledim hala yapamıyorum yamuk yumuk oluyor

Acemi Terzi dedi ki...

Sen bu işi iyi biliyorsun İremcim, harika işler çıkarıyorsun ortaya ben daha sağ elimin tırnaklarını düzgün boyayamıyorum :) REsimlerine hayranlıkla bakıyorum, resimlerini çekerken kullandığın objeler bile ayrı güzel <3 Eline koluna sağlık

Gri Pamuk Şeker dedi ki...

Ama ben bunu yerimm :) <3 Muhteşem olmuş :) Benimde bir an önce kendime disk edinmem lazııım <3

İrem GÖKER dedi ki...

Önce yanyana iki nokta yaparak başla devamı geliyor başta bende yapamadım şurdan burdan derken düzelttim işte <3 :))

Ayyyyyy çok teşekkür ederimmm <3333

İrem GÖKER dedi ki...

Ye canım senin olsunn :) Teşekkür ederim :)

MelonunOjeleri dedi ki...

Son resmine bayıldım çok tatlı yahu :))manikürün her zaman ki gibi çok güzel olmuş

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkür ederim bebeğiiimm <3 :)

benimadımkırmızı dedi ki...

bayıldım irem çok şeker

İrem GÖKER dedi ki...

Aaaaa bebeğim sen burda mıydın çok teşekkür ederimmm <3333 Özledik seni :/

RY Butik dedi ki...

iremcim merhaba,senden bir ricam olucaktı. biliyorsun ki yeniyim,blogger adresimi nasıl düzenleyebilirim yardımcı olur musun :)) http://www.facebook.com/rybutikysm burdan ulaşabilirsin :)) tşkler

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkür ederim :)
Mesaj attım :)

Mia Wallace dedi ki...

ayy renk harikaa irem!

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkirler Miaaa <33

OcecikleriminYeri dedi ki...

Aiiiii çok şiriiiiiin ^^^^

İrem GÖKER dedi ki...

İhihi :)

Melis's world dedi ki...

Şeker gibi tırnakların bayıldım:))

Bushe dedi ki...

Çok sevilesi <3

İrem GÖKER dedi ki...

Eehehhe teşekküürler :)

Duygu Senyurek dedi ki...


canım güzel yorumun için çok teşekkürler
hello kittyli oje çok şirinnn=)
öperim(Z) sevgiler=)

İrem GÖKER dedi ki...

Ben teşekkür ederim bende öpüyoruumm :**

Dikostyle dedi ki...

ojeler çok güzelmiş canım

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkkürleeer :)

JaNJaN dedi ki...

çokk güzell olmuşş keşke sürekli paylaşsan nail artlarını :)

İrem GÖKER dedi ki...

Elimden geldiğince paylaşıyorum :)

sılaaa_13 dedi ki...

çok tatlı olmuşlarrrrr

Yorum Gönder