Sayfalar

30 Ekim 2012 Salı

D.I.Y Yüzük Standı

Herkese merhabalar ..
Bugün Twitter'da paylaştığım yüzük standının yapımını anlatacağım ..
Öncelikle gerekli olan malzemeler şunlar ;

1.Dilediğiniz renk kumaş .
2.Plastik bir kutu.
3.Sünger.
4.Makas,cetvel,kalem
5.Süsleme gereçleri.

Öncelikle kutunuzun derinliğine genişliğine uygun olarak süngerimizi kesiyoruz .( Ben sünger olarak bulaşık süngeri kullandım , bulaşık teli niyetine kullanılan yeşil kısmı kopardım . ) Plastik kutu yerine ahşap kutuda olabilir tercihinize kalmış . Daha sonra kutumun boyuna göre kaç tane sünger çıkıyorsa santimi santimine ayarladım benim kutuma 2 cm'lik 5 tane sünger yeterli oldu .. Daha sonra odama uyduğu için seçtiğim pembe renk pazen kumaşı ; eni kutunun eni kadar kestim boyunu oldukça uzun bıraktım . Süngerimi yerleştirdim daha sonra pembe kumaşı altına kadar geçirdim süngerin üzerini kapattıktan sonra 2. süngeri ekledim ve yine kumaşı araya sıkıştırdım işlemi tekrarladım . Sonuncu süngerde kumaşın boyunu kestim ve son süngerin altına geçirdim . Benim kutum plastik olduğu için süngerler görünüyordu. Bu yüzden etrafını masking tape yani renkli bantla kapladım ve bu kadar :)


301020122053

301020122064

301020122062

301020122059

7 güzel yorum :) ♥:

Nerwen dedi ki...

bizi kırmadığın için teşekkür ederiz çok hızlısın :) ben de yapıcam bundan çok kullanışlı ^^ küçük kutularda yığılı duruyor benimkiler. unutuyorum hep alttakileri o yüzden. böyle daha düzenli ve hoş görünümlü olmuş.

İrem GÖKER dedi ki...

Ne demek benim amacım sizi memnun etmek :)) Yap yapp odanda görünür bi yerlere koyarsan daa hoş durabiliyor :))

Adsız dedi ki...

cnm sen ne kutusu kullandın

İrem GÖKER dedi ki...

Eski bir foto mak. kutusu

Adsız dedi ki...

bantın desenine bayıldım :)

İrem GÖKER dedi ki...

Çok cici evet :)

Adsız dedi ki...

evet katılıyorum.ellerine sağlık vallahi çok hoş olmuş hemen ben de yapıyorum:D

Yorum Gönder