Sayfalar

11 Şubat 2012 Cumartesi

Mim

Ojeperest ve Poliship beni mimlemiş bende cevaplamak istedim .


Ojeperest'in soruları ;




1-Oje tutkusu sizde nasıl başladı.
Önce makyaj bloglarını inceliyordum sonra oje bloglarını keşfettim ve bende bu serüvene katılmak istedim :)

2-Hayatınız boyunca yaşadıgınız en komik anı nedir :) ?
Hatırlamıyorum :(( Ben genelde herşeye gülerim sorun değil :D


3-Sevgililer gününde ne yapmak istersiniz?
Kutladığım bir gün değil önemli de değil .


4- Gitmek görmek istediginiz yerler varmı?
Yurtdışına gitmek eğitim almak çok isterdim .


5-Yatagınızın başucundan neleri ayırmazsınız?
El feneri :D Sınav zamanlarında çok lazım oluyor ..

6-Tırnaklarınıza hangi bakımları uyguluyorusunuz?
Flormar kütikül yağını sürüyorum tırnak etlerimi ittriyorum krem sürüyorum en son Kalyon tırnak sertleştirici sürüyorum.

7-Makyaj yaparken olmazsa olmaz dediginiz ürün nedir?
Makyaj yapmayı çok seviyorum ama yaşıma gidecek şekilde . Kirpık kıvırıcı , rimel ve bronz allığımı çok seviyorum <3


8-Bitirip bitirip tekrar aldıgınız bir ojeniz varmı?
Aynı ojeyi sık sık kullanmıyorum malum ama Flormar beyaz ojem sürekli yenilenir :)

9-Blog yazmaya nasıl karar verdiniz?
Oje bloglarını keşfettikten sonra .

10-Makyaj sırlarızın varsa paylaşırmısınız?
Pek yok ama ; gözleri büyük göstermek için beyaz kalem , burnu ince göstermek içinde bronz renkte allığı burun kenarlarına sürülebileceğini biliyorum :)

11-Evde beslediginiz bir evcil hayvanınız varmı?
Maalesef :)



Poliship'in soruları ;





1- Bu yazıyı okuduğunuzda tırnaklarınızda ojeniz varsa ne renk var?
Kalyon nail hardener var :)

2- Dün kendinize özel iyi gelecek ne yaptınız?
Resim çizdim :)

3- Rujlarınızın sayısı kaç?
13 tane.

4- En sevdiğiniz ojenizin markası ve numarası nedir?
Hepsi benim çocuklarım gibi ayırt edemem <3

5-Hayvan besliyor musunuz?
Hayır :)

6- Örümcekten korkarmısınız?
Yööoğ . Tarantula harüç  -.-

7- Sevdiğiniz ayakkabı markası?
Christian Loubutin <3

8- Yemek pişirebiliyormusunuz eğer cevabınız evetse en güzel pişirdiğiniz yemek?
Tarif olduktan sonra hepsini güzel yaparım .

9- Takma tırnak kullanıyormusunuz?
Sevmem ama MatchNail den gelenleri kullanıyorum .

10- En sevdiğiniz dizinin adı?
Muhteşem Yüzyıl ama bir de Yalan Dünya var :)

11-En son dinlediğiniz şarkı ?
Norah Jones - Somewhere Over the Rainbow



İsteyen herkes istediği soruyu şettirebiliiir :)


6 güzel yorum :) ♥:

Mia Wallace dedi ki...

iremcim cevapların çok güzel ve çok samimi valla bayıldım :)

ben de yalan dünyaaa diyorum! hehe

İrem GÖKER dedi ki...

Hehee yapmacık olamıyorum :D Çok güzel bir dizi ya Avrupa Yakasının varisi gibi :)

ojelerim ve makyaj çantam dedi ki...

gerçekten çok doğal cevaplar yalnız irem burnu olduğundan daha küçük göstermek için burnun üzerine bronz allığı sürersen ve yanlarına açık renkte kapatıcı sürersen burnun olduğundan daha küçük görünür. senın yaptığın burnun daha iri görünmesini sağlar :)

İrem GÖKER dedi ki...

Senin dediğini bilmiyordum ama ben bu söylediğimi makyaj videolarındada izledim belkide ben anlatamadım :)

Turquazria dedi ki...

Çok samimi doğal cevaplamışsin ne güzel (: su 'hepsi cocuklarım gibi ayırt edemem' demene çok güçlüm valla :D gerçi benimde ayakkabılarım icin geçerli :)))

Turquazria dedi ki...

*cok güldüm diyecektim ama bu autocorrection'in zalimliğine uğradım :D

Yorum Gönder