Sayfalar

24 Aralık 2011 Cumartesi

Nail Trick Peel Of Oje PF601 Dark Blue

Nail Trick ojeyi birçoğunuz biliyorsunuz :) Dün elime ulaştı ve hemen denedim . Rengi çok güzel ve soyması çok eğlenceli :) İlk önce okulda birkaç arkadaşıma sürdüm ve denedim . Soyulma özelliği çok iyi tabi ama soymak istemesseniz uçları zarar görebiliyor . Veya Ertesi gün tekrar asetonla silmek zorunda kalabiliyorsunuz . Ama kokmuyor olması çok güzel . Babam oje kokusundan nefret eder. Bu ojeyi söyleyince o bile çok beğendi :D (Hatta babamın tırnağında bile denedim :D ) Neyse bendeki rengi PF601 Dark Blue . Bu ojenin en güzel yanlarından biride çok çabuk kuruyor olması :) Hatta içinde kimyasal olmaması nedeniyle çocuklara da rahatlıkla sürebilirsiniz . Ben birçok özelliğini beğendim şimdi sıra fotoğraflarda :)

PF601 Dark Blue

Nail Trick (3)

Bileşimi ve Nasıl kullanılacağı ?

Nail Trick (6)

En eğlenceli kısım :)

Nail Trick (5)

Nail Trick (4)

Ürün firma tarafından deneme amaçlı gönderilmiştir.

4 güzel yorum :) ♥:

Unknown dedi ki...

Canım ben de pembesini kullanıyorum :)Çekilişe katılmak istersen beklerim ;)

Adsız dedi ki...

Çabuk soyuluyor diye almadım.

İrem GÖKER dedi ki...

Adsızcığım üzerine top coat uygulayınca soyulmasını engellersin olmadı parlatıcısür yeniiii :)

Adsız dedi ki...

Aa evet iyi fikir e ilk fırsatta alayım o zaman :D

Yorum Gönder