Sayfalar

28 Kasım 2011 Pazartesi

Cupcake :))




"Cupcake manikürü tırnakta mantar hastalığı gibi duruyormuş " (!)  Bunu görünce önce bi şok yaşadım daha sonra makyaj bloggerlarının kılları yok moda bloglarının kıyafetleri falan derken sonuna kadar okudum yazıyı . Yazar ne kadar aşağılayıcı birşey yok dese de birçok blogger  bunu fark etmişki bugün böyle birşey yapıldı . Birçok insan blog yazıyor , günlük tutmak gibi birşey bu zaten herkes ne isterse yazabilir bu kimseyi ilgilendirmez kılı varsa yok tırnağı kötüyse izleyici sayısıda o kadardır zaten bunlar niye bu kadar ilgilendirmiş insanları anlayamıyorum... Neyse bu böyle gider ben susmam o yüzden direk yaptığım maniiküre geçiyorum. Ne kadar iğrenç bulunsa da cupcake manikürü yapmayı bırakmıycam zevk meselesi . Bugünde yine böyle bir manikür yaptım hatta yaptık :) Ben her zamanki gibi yine çok beğendim -_- 

Benimkisi şöyle ;

Cupcake (3)

Cupcake 'imi yiiiiii :)

Cupcake (1)

Cupcake (5)

Cupcake (4)

Cupcake (6)

Soldan sağa ; Pastel 06 - 307 - 83 ,Claudio 522 , Flormar 310

Soldan sağa ; Pastel 06 - 307 - 83 ,Claudio 522 , Flormar 310

Bunlarda benim canım oce blogger larımın yaptıkları mutlaka bakın :)







Bir de bugün aldığım şu iki ocemi göstermek istiyorum kendilerinnnen aşk yaşadım <3
Claudio 522 ile 13

Claudio 522 - 13

Claudio 522


24 güzel yorum :) ♥:

nm dedi ki...

ireeeeem. kivili kapkek ^^
cok guzel.. ojelerine ise bayildim, adeta kiskandim! hehe

Tirnaklar Fora dedi ki...

holografik dimi biri :D bu ojeler cok guzel :D bu arada manikur ck guzel anlamıda

justuntitled dedi ki...

Çok güzel yapmışsın her zamanki gibi ben de çok beğendim =D Bugün aldığın ojelere ise hasta oldum, dibim düştü vs. Çok güzel görünüyorlar '.'

mc dedi ki...

Su anlatigin Cupcake olayi nedir, ne degildir bilmiyorum ama.... Ama su anda bildigi tek sey, seker mi seker, tatli mi tatli.... icler acan keyifli ve cok temiz bir manikür olmus. Laf aramizda, bende kendime bugün CupCake'li yüzük ve CupeCake'li dosya aldim..... ;-)

Trincess dedi ki...

bu ne hiz =) super olmus!

Oje Delisi (: dedi ki...

Çok tatlı olmuş bence. Ben de yazıma blogları yazdım. Seni şimdi gördüm. Ekliyorum.

Adsız dedi ki...

iremcim çok güzel olmuş! =)

Unknown dedi ki...

Pek şeker olmuş ve o Claudio ojelere bittim!!!!!!!

Unknown dedi ki...

diğer arkadaşlara da yazdım çıtır kız harikasınız hepiniz onu yazan hangi kendini bilmez bilemem ama o kendini bilmiyorsa sizin derdiniz olmasın bu insanlar başedemeyecekleri şeyleri eleştirir

İrem GÖKER dedi ki...

Aman ggerçekten kendini bilemz biri yazmış bişeyler :D Kızlar hepinize kocaman tişekkir <3 Haftaya aynı ojelerden alıcam çekiliş için hazırlanıyorum <3 Yorumlar beni çok mutlu ediyo kıskananlar çortlasın :)))

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

cupcake'in çok tatlı ojelerede bittim =)

Fluu dedi ki...

http://fluhayat.blogspot.com/2011/11/dont-touch-my-cupcake.html


bende varım..

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkürler :))) Ekledim sizleri de <3

tubiss dedi ki...

holografik ojelerini kıskandım şimdi :) nerden bulucam bu claudio ojeleri :(

senem dedi ki...

çok şeker olmuş canım renkleride sevimli :)

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş. Claudio ojeleri hiç bir yerde yok. İnternetten de baktım ama yokk :( Sen nerden aldın? Renkleri çok güzel ve çok yeteneklisinn

Gözde dedi ki...

Çok güzel olmuş canım :) O yazıyla ilgi her kelimene katılıyorum. Elimden geldiğince kibar bir şekilde yorum yazdım ama yinede kaba cevaplar verdi... Saygın bloglar belli oluyor

mc dedi ki...

Simdi bende dokunmayin diyorum. ;-)

http://magicccat-nails.blogspot.com/2011/11/dont-touch-my-cupcake.html

İrem GÖKER dedi ki...

Magic cat senide ekledim ve herkese teşekkürler :) Claudio ojeleri ben pazardan aldım İstanbul da nerelerdedir bilmiyorum :(

Adsız dedi ki...

Teşekkürler. Ben İzmir'den. Ama İzmir'de bulamadım.

glh_n dedi ki...

Çok güzel olmuş yakın zamanda bende denemeyi düşünüyorum henüz fırsat bulamadım :)
Bu arada blogumda da china glaze oje hediye kampanyam var :)
Katılmak istersen beklerim ;
http://denemedenalma.blogspot.com/2011/11/tanacan-kozmetik-ile-2-kisiye-china.html

Adsız dedi ki...

bu calisma kac saat suruyor?

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzeller

Rosenrot dedi ki...

Çok tatlı olmuş ama beyaz kısımları biraz uzun yapmışsın bence. Alt kısım çok az görünmüş çünkü.

Yorum Gönder