Sayfalar

15 Ekim 2011 Cumartesi

Halloween Nails

Cadılar Byaramı sebebiyleten bende bir manikür yapayım dedim . Flormar Miracle Color U34 ü sürdüm siyah içinde kırmızı kırmızı simleri olan harika bir oje onun üzerine kan havasını vermek için Colleen 'in kırmızı ojesini içi boşaltılmış bir kalemle üfledim tırnaklarıma(genelde bunun için pipet kullanılır)Sonra ellerime gelen ojeleri silmedim kan havası verdi . Sonra dedim şu elime bi kesik yapıyım :D Becerebildiğim kadar yapmaya çalıştım annem ve babam ıyk vıyk diye baktılar :) Kesiği gloss ,kırmızı ruj ve sulu boyayla yaptım :) Umarım sizde beğenirsiniz ..

Flormar Miracle Color U34 (2)

Flormar Miracle Color U34 (1)

Hallowen Nails

Flormar Miracle Colors U34

Colleen , Flormar Miracle Colors  U34

Hallowen (8)

Hallowen (2)

Hallowen Nails (2)

Hallowen (1)

Hallowen (5)-horz

Çalışma alanım =D

Çalışma Alanı

17 güzel yorum :) ♥:

nm dedi ki...

korkunç :D

Junkhead dedi ki...

Rujunu sevsinleeer :P Buarada 2.yara fotosu fena olmuş ama o çizgiler bozmuş olayı İremcik :))

★nasli_ dedi ki...

Kızzzzz manyak :D bi de korku filmi izlemiyosun ahahahahhaaa :DD

Tuçe Köngül dedi ki...

Yawum sulu boyalarla çok güzel bir iş çıkarmışsın bence...:D

Tirnaklar Fora dedi ki...

iğrençsin irem :D

Tansu dedi ki...

ay ay ay. leş :D Başlığa deseydin bari ya kanlı foto falan diye :d

Trincess dedi ki...

super =D

Adsız dedi ki...

çok başarılı olmuş bence! =)

Angie dedi ki...

Müthiş bir iş çıkarmışsın, İrem. =)

İrem GÖKER dedi ki...

Uhaha tişikkir ederim :))) Nazlı ebla izleyemem hala izleyemem :D

Unknown dedi ki...

kadına şiddet amanınn harika olmuş yavv okullar açılalı çok gelmiyorsun geldimmi tam geliyorsun plastik sanatlarla ilgilenmeni tavsiye ederim:)

benimadımkırmızı dedi ki...

+18 olmş şiddet unsuru içeren bir fotoğraf buu:))

What's Next dedi ki...

bence de çok başarılı! halloween nails diyince sen ben balkabağı konadı falan beklemiştim :D

_YulSic_ dedi ki...

İğrençliğin içinde de harikalar varmış :D

Adsız dedi ki...

merhaba,yakaladinyakaladin.com daki videonu izledim ve sesine bayıldım:) çok tatlı sesin var.. oje çalışmalarında başarılı bu arada,tebrik ederim :D

Nilgün Komar dedi ki...

kız sen ne yaptın böyleee.... çok korkunçççççççç

C.e.m.r.e. dedi ki...

oha oha oha! bayıldım ya! harika olmuuş irem abla :) zaten cadılar bayramı doğumlu birisi olarak, severim arada böyle korkunç iğrençlikleri ;D

Yorum Gönder