Sayfalar

18 Eylül 2011 Pazar

Pastel 06 + Claudio

Pastel 06 nın üstüne Yeeşil hologram etkili Claudio ojemi sürdüm . Claudio Süpppper bir oje videoda çektim hologramlığını görün diye . Yarın okul açılıyor aslında Back to school temalı bir manikür yapcaktım vazgeçtim :/

PIC_0046

PIC_0050

PIC_0066

PIC_0054

Bir de şöyle bir makyaj yaptım :)

cats

Claudio , Pastel o6

12 güzel yorum :) ♥:

Adsız dedi ki...

Gerçekten güzel bir manikür olmuş canım :)
bana da beklerim laldillerinsesi.blogspot.com

nm dedi ki...

oo çok güzel olmuş =))

theice-creamparlour dedi ki...

çok begendim bu ojenin rengini ayrıca makyajla birbirini tamamlamışlar :))

CrescentQueen dedi ki...

cladio ojeler nerede satiliyor cnm bayildimm bu kombine :))

pia dedi ki...

iremciğim bu claudio ojeyi nereden aldın, her yerde satılıyormu ınternetten mı edındın cok guzelmıs gule gule kullan

Adsız dedi ki...

okula oje ile gidebiliyor musun bakayım sen? XD

MELEXY dedi ki...

çok güzel!

İrem GÖKER dedi ki...

Hepinize teşekkür ettim :) 1. si bu ojeyi Nemolatte hediye etmişti bilmiyorum nerde satıldığını 2. si Okulda oje yasak :)

piece of cake dedi ki...

bayıldım!

http://everysecondhand.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

oje yorum blog okulla birlikte güme mi gitti ne yeşil çok yakışmış cnm bloğuma beklerim

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

simli daha güzel olmuş =)

essu dedi ki...

çok güzel bi yeşilmiş !!

Yorum Gönder