Sayfalar

8 Temmuz 2011 Cuma

Yeni manikürler ..

Ablamla Miraç uyurken fırsattan istifade oje sürüyoruz , tırnaklarımızı süslüyoruz bugün ben Alix Avien 231 ' i sürdüm ve üzerine m78 diskindeki leoparlı zebralı deseni Flormar 313 ile damgaladım . Parlatıcı falan sürmedim .

Ayaklarımada French yaptım . Rapsodi ' nin 02 numaralı ojesi ile Flormar 319 ' u kullandım . Baş parmaklarıma da aşağıdakı ojelerle nazar boncuğu yaptım :)




Ablamda tırnaklarına Flormar'ın 394 numaralı ojesini sürdü . Holografik gibi bir oje ama çok kuvvetli değil fakat biz yinede seviyoruz :) O bu aralar nazar boncuğuna taktığı için yüzük parmağınada nazar boncuğu yaptım :) ( Nazar boncuğunda hep bu ojeleri kullanıyorum .Beyaz değişebiliyor  )

Ayak tırnaklarınada yine Flormar'dan 321 numaralı ojesini sürdü :) Nazar boncuğunda Verita 69 , Rapsodi 02 , Flormar N006 ve  Flormar 313 ü kullandım .



Hangimizin ayak parmaklarını daha komik doğru söyleyin :D

9 güzel yorum :) ♥:

Atolyekedi dedi ki...

Çok sevdim! Oje listem kabarıyooo

Mia Wallace dedi ki...

bi kere ojelere bayıldım!!!! ve de ablanın ayak parmakları komik diyoum :) seninkiler güzel bile bi de benimkileri görsen ıyy

İrem GÖKER dedi ki...

@Atolyekedi : :) Kabarsın yaaa ..teşekkürler
@Mia Wallace : Teşekkürler .. Ahahaha aynennnn :D Ahaha :D

Tirnaklar Fora dedi ki...

frenchleri ne guzel yapmıssın ben daha beceremeyenler kısmındayım :D

İrem GÖKER dedi ki...

@youknow : Teşekkür ederim kuzu :) Ahaha beceririsinnnnn

Nilgün Komar dedi ki...

iremcik bu dizaynı ben çok beğenmiştim.. seçtiğim renkler ile çok güzel bir görünüm kazandırmışsın!

ayrıca bir tavsiyem ayak baş parmak tırnağını azcık uzatırsan pedikürlerin çok da şık durur.. bende yazın yapabiliyorum bunu sadece çünkü tırnak yapım kapalı ayakkabılarda uzun durmya müsait değil ama öyle bir şansın varsa kışında bu boyda tut..

yarışmadaki performansın içinde tebrikler..

İrem GÖKER dedi ki...

Teşekkür ederim . Önerini göz önünd ebulundurucam :) Tekrar teşekkürrler senide tebrike derim :)

Junkhead dedi ki...

İremcim, ben normalde ayak kelimesi duyduğumda bile tiksinirim ,öyle bir huyum vardır :D Ayak görsem falan yine aynı şekilde .. Ama senin ayaklar çok şirin düzgün 10 puan veriyorum ,tiksinmeden bakabildim :)) Bazı blogger iğrenç yamuk yumuk çirkin ayak fotolarını koyuyor oje gösterecem diye,nası iğreniyorum anlatamam yaa :/

İrem GÖKER dedi ki...

Aaaa çok teşekkür ederim . ay evet ya bide ayak parmaklarını göstemrk için sf açanlarda var ıyy :D

Yorum Gönder