Sayfalar

15 Haziran 2011 Çarşamba

Düzenleme 2

Çekmecemi harap halinden kurtarmak için yine el attım :) Renklerine göre dizdim bu seferde ve saydım 131 ojem olmuş maşşallh desteklerinden dolayı herkese teşekkür ederim :)





Yeni hali budur :)



Buda beeeenn :)



(Fotoğraflar telefondan çekildiği için pek iyi dğeil k.b :)

5 güzel yorum :) ♥:

nm dedi ki...

hepsini güle güle kullan canım. ayrıca çok düzenli duruyor oje dolabın takdir ettim. benim ojeler hep yerlerde, kutularda falan. diyorlar bizim niye bir dolabımız yok :P

İrem GÖKER dedi ki...

@Nemolatte : Sağol kuzumm :) Aahahah :D:D Ojeler evde dolaplar çekmeceleeeğğğğr .... :D

modafobik dedi ki...

Oyh o nasıl bir oje koleksiyonuuuduuur :O

İrem GÖKER dedi ki...

@Modafobik : Bundan daha fazlasına sahip olanlar tanıyorum :)

Adsız dedi ki...

Harikaaa bayıldım.

Yorum Gönder