Sayfalar

1 Mayıs 2011 Pazar

Yeni Birkaç Birşey ..

Fotoğraf çekebilme imkanım oldukça çekmye çalışıyorum .. Yeni aldıklarımı ve yaptığım franke i göstermek istedim .. :)

Öncelikle Color Me nin bu 3 ojesinden daha öncede almıştım Bim ' den yeniden gelmiş yine aldım hem bu seferki renkler ve şişeler daha farklıydı bu ojelerin diğerlerine göre kıvamı daha yoğun açık pembe ye ve mora bayıldım .. :) Fiyatı 2.95 falandı sanırım :) Bir de pembenin fırçası yamuk ona çok üzüldüm sürülüşte sorun oluyor .. :/
Kahverengi Çantayıda Avondan aylaaaar öncesinden almıştım anca geldii ..! 15 TL
Bu maviimsi franke i de Pemve Mavi Elite çatlayan ojemi karıştırarak yaptım çok güzel oldu hemde çatlıyoooor :)





(Son fotoğrafın netliği için ö. dilerim :( )

16 güzel yorum :) ♥:

« Gülay » dedi ki...

Hepsini güle güle kullan canım.
Açık pembe oje çok hoş. :)
Benim de bir ojemin fırçası kopuk çıkmıştı, ben de o ojeme en yakın renkteki ojemin fırçasını kullanıyorum o ojeyi sürmek için. Kullanmadan önce ve kullandıktan sonra temizliyorum fırçayı. Peçeteyle güzelce silince temizleniyor zaten. Sen de öyle yapabilirsin. :)

İrem GÖKER dedi ki...

@Gülay : Teşekkür edeirm evet katılıyorumm :)
Yaa seninki daha kötü bende aynı markanın açık renk ojesi var onu çok kullanmıyorum onun fırçasıyla değiştirmeyi düşünüyorum :)

Tirnaklar Fora dedi ki...

benim orlylerimden birinin fırcası sunnet olmus :D sap var fırca yok :D bende baska seffaf oje fırcası ile suruyorum :d

İrem GÖKER dedi ki...

@youknow : Ahahaah :D Güzel fikirrr :D

benimadımkırmızı dedi ki...

İroş çok güzel yeni ojelerin ben en çok çantayı ve frankeni sevdim benim de yazlık mavi bir ojeye ihtiyacım var ojelerimle pek haşır neşir değilim maalesef bu ara.. blogları takip edebiliyorum anca:(

İrem GÖKER dedi ki...

@benimadımkırmızı : Teşekkürler beğenmene sevndm yap bi franke sende :) Yaaaa evett makinen yok dimi .. :/

Adsız dedi ki...

Bizim Bim'e de gelse de alsam beğeendim herbişeyini :)

İrem GÖKER dedi ki...

@Miracle : 29 Nisanda geliyodu bunlar :)

Blair dedi ki...

Haha İrem ben de aldım aynılarından :D

İrem GÖKER dedi ki...

@Nursima : :) Denk gelmiş

From Broadway dedi ki...

the purple looks great and love the colour you have on in your display pic!

İrem GÖKER dedi ki...

@from broadway : Me to thnks :)

Adsız dedi ki...

avondan aldığın çantadan bende almştım şansıma kadının elınde vardı ılk çıktığında ama sapı gereksız uzun bnce :/

İrem GÖKER dedi ki...

@Mina : Evet sapı gerçekten çok uzuuuun :)

Nora dedi ki...

love the red one :)

İrem GÖKER dedi ki...

@Nora : Yess me too :)

Yorum Gönder