Sayfalar

5 Şubat 2011 Cumartesi

Mutluyum mutluyum hemde çoooooook mutluyum ..

Evet efenim öncelikle 48 izleyicim olmuş pek sevindim 50 izleyiciye 2 kişi kalmış giveaway işi yatıcak gibi görünüyor çnkü ben hala Balıkesiirdeyim ..
En önemli habere gelelim aldığım konad geldi :) Olay şöyle başlar .. İlk önce eniştem daha sonra annemler daha sonra Uğur abi süpriz yaparak bize geldiler ev baya kalabalıktı herkes Miraç la oynuyor bende haftasonu olduğu için Konadım geleceğini beklemiyordum pazt. gelir diye umuyordum..Annemlerede söylememiştim aldığım otururken teel.im çaldı açtım işte adresi tam oalrak sordular bi baktım elinde bir paket imzaladım aldım vs ..işte böyleeeeeeeeee ...

Ayrıca yolladıkları anahtarlık için çok teşekkür ederim ben çok memnun kaldım :)
( Bu arada aldığınız disklerden jelatini çıkarmayı unutmayın , benim gibi bulanıma girersiniz sonra :DD:D:d. )

( Resimleri büyütmek için tıklayın :)
Anahtarlık hediyedir bayıldımm ona beeeeen ablamla kavga çıkıyodu onun için çok teşekkür ederim :)


























20 güzel yorum :) ♥:

★nasli_ dedi ki...

Hadi cnm hayırlı olsun çok istiyodun :))
Desenler güzelmiş bidaha çıkınca bende alıyım bari sudan ucuz valla :D anahtarlık hediyemi senmi aldın ?

Tirnaklar Fora dedi ki...

hayırlı olsun o diski bende istiyordum :D sansına iyi gelmiş :D yalnız daha yakından cekersen daha belirgin olur desenler :D

francesca mckennitt dedi ki...

Güle güle kullan disklerini :)
Ne kadar tuttu hepsi peki?

benimadımkırmızı dedi ki...

güle güle kullan şeker :)
videonu da izledim ,çok güzel bir video olmuş :)

şu fotoğrafların detaylarını güzel yakalamalısın ama artık, desenler önemli:)

İrem GÖKER dedi ki...

@Naszl :Teşekkür ederim evet ço...ook istiyodum :)
Evet ama bi disk yetmez bana :D günün fırsatıydı bu 1 kere geliyo yni :)
@youknow : Sağol aaa şans :D Artık daha dikkatli olucam :)
@francesca mckennitt : Teşekkür ederim :) 9.45 tuttu.
@benimadımkırmızı : Sağol şeker =) çok sevindim o kadar bekledim yüklensin diye izleyin valla :) Evet daha dikkat ederim artık :)

MiskinKek dedi ki...

Haha :D Video çok şeker olmuş :) Ben de nerden aldığını tam soracaktım ki videonun sonlarına doğru belirttiğini gördüm. Teşekkürler :)

İrem GÖKER dedi ki...

@mis gibi Teşekkür ederim :) Hehehe Önemli dğeil :)

★nasli_ dedi ki...

irem sen de bnm gibi yapmışsın :D stampayı çok bastırmadan al deseni kahverengi o yüzden gelmedi sıyıracıda çok bastırıyosun fazla bastırmadan çek cnm :)

İrem GÖKER dedi ki...

@naszl : Tamam öneri için çok sağol :)

Tirnaklar Fora dedi ki...

sıyıracla deilde eski kredi kartı ile fln cek yoksa çizilir :(

Tirnaklar Fora dedi ki...

ay videoyu izlememiştim :D sanada sevgiler bebiş :D

İrem GÖKER dedi ki...

@youknow zaten hafif çizlmeler var olabilir denerim :) Hehehehe :)

Unknown dedi ki...

İrem hanım videonuzu çok samimi bulduk ürün tanıtım sayfamızda yer vermek istiyoruz.
Tabii ki altında blog sayfanızı da belirteceğiz.
Ayrıca kullanıcı hesabınıza yüklediğimiz ufak promosyon hediyemizi de kabul ederseniz çok seviniriz.
Teşekkürler
www.yakaladınyakaladın.com

nm dedi ki...

ay yorum yazıcam yazıcam unuttum. hayırlı olsun yavrucum =D çok istiyodun kavuştun... güle güle kullan

İrem GÖKER dedi ki...

@caner : Caner bey çok teşekkür edeim sitenize tekrar uğradım ve videoyu gördüm çok sevindim .. Yolladığınız ufak promosyon için çok teşekkür ederim çok işime yaradı tekrar alışveriş yapacağım ilgi alakanıza çok teşekkür ederim :)

@nemolatte :) Sağol kuzuuumm :) vet kesinlikle sağol teşekkür ederim :)

Trincess dedi ki...

ahahahha hayirli ugurlu olsun =D izlerken cok guldum =D

İrem GÖKER dedi ki...

@trincess sağol teşekkürler :) Ahaha doğrudur :D

Adsız dedi ki...

anlamadım ben şimdi bu siteden gelecek diskin desenine kendin mi karar verdin şansa bunlar mı çıktı?
seçme şansımız yok mu yani?

İrem GÖKER dedi ki...

Kendimiz seçemiyoruz

Adsız dedi ki...

Çok güzel ya bende alıcam :D

Yorum Gönder