Sayfalar

29 Aralık 2012 Cumartesi

D.I.Y. : Sallanan kar taneleri

291220123074

Yılbaşına 2 gün kalması üzre bende odama 3-5 şey yapayım dedim. Çocuk gelişimci olduğum için okulda sürekli birşeylerle uğraşıyor yeni şeyler öğreniyoruz bu kar tanelerini de geçen gün hocamız göstermişti bende odamda kullanmak istedim çok sevimli oldular umarım sizde beğenirsiniz :))

Yeni yıl umarım hepimize sağlık , mutluluk , para , aşk en güzellerini getiriiiir :)))



291220123058

291220123060

cats
291220123088


291220123094

 Şönillerle de kapıma 2013 yazdım ay çok cici oldooo ^^


   291220123105


Yarın yılbaşı manikürü blogda :)

16 Aralık 2012 Pazar

Galatasaray - Fenerbahçe Derbi Manikürü

Bu gece ki Galatasaray - Fenerbahçe derbisi için bir manikür yapmak istedim daha öncede yapmıştım tık tık !

Bence çok güzel umarım sizde beğenirsiniz :)

161220122896

161220122891

161220122890

161220122889

161220122893

161220122877

161220122874

161220122872


5 Aralık 2012 Çarşamba

Neredeyim n'apıyorum ?



 Herkese merhabalar ..

Yorumlarda veya twitterda neden sık sık yazmıyorsun tarzında sorular alıyorum şöyle bir yazı yazıyımda enn azından merak edenleri bilgilendireyim istedim.
Neden eskisi kadar sık yazmıyorum ? 1.si eskisi kadar uğraşmıyorum oje işlerinle ilgim azaldı diyebilirim haftasonu oje bile sürmüyorum 2 gün için oje sürmek bile saçma geliyor . Çok beğendiğim bir renk , bir manikür olursa deniyor ve sizlerle de paylaşıyorum zaten . 2.si Çocuk Gelişim bölümünde okuduğum için vakit bulamıyorum . Sınavlarım oluyor , ödev teslimlerim oluyor . Sınavlarım bittiyse , oyuncak yapıyoruz , boya - kağıt çalışmaları falan yapıyoruz YGS ye bile hazırlanamıyorum / hazırlanamıyoruz . Öğretmenlerimiz bir de YGS ye çalışmaya şimdiden başlayın demeleri bunun tuzu biberi oluyor . "Yok oyuncak yap yok maske yap boş zaman mı bırakıyorsunuz insanda bu ne çelişki ?" diyesim gelse de susuyorum , diyen arkadaşlarımıda hocalar susturuyor zaten =D . 1. sınavlarım bitti anca haftaya 2.ler başlıyor (ğıaa bunalım ) bir gün yüzü yok ama en azından 15 tatile az kaldı diye seviniyor hepinizi öpüyor ve görüşmek üzere diyorum <33


cats

İlk 3 resim yaptığım eğitici oyuncak son resim de tuz seramiği çalışmalarımız .. Var mı aramızda Çocuk Gelişimci ? :)